Společnost Profi Taxi dnes jménem svého výkonného ředitele Filipa Bendy, oznámila své výrazné rozšíření nabídky služeb jak směrem ke koncovým zákazníkům, tak k firemní klientele.
Díky masivní investici do nových technologií a mnohahodinových jednáních se během 36 hodin podařilo s významnými společnostmi jako jsou například DoDo, Košík.cz, Speedlo či Bageterie Boulevard pokrýt chybějící kapacity v rozvozech veškerých zásilek, které se v posledních dnech výrazně nahromadili a nebylo možné je v reálném čase obsloužit. Profi Taxi tímto velmi flexibilně a logisticky nadmíru zdatně pomohlo přetížené Praze v tom nejkritičtějším období.
„V současné době plně optimalizujeme plánování a vytěžování našich hybridních vozidel Toyota, a to převážně díky nově získané technologii optimalizaci fleetu. Tato technologie dovedla téměř k dokonalosti také tzv. stacking, tedy vložení více objednávek do jednoho auta, ať se již jedná o převoz klienta, balíčku nebo kombinaci více balíčků a klienta. Tímto samozřejmě šetříme nejen provozní náklady, ale také ekologické zatížení našeho hlavního města. O výrazném zrychlení doručení zásilky samotnému klientovi ani nemá smysl hovořit, tam evidujeme úspory času až o 40 %,“ řekl Filip Benda, výkonný ředitel Profi Taxi.
„Současnou situaci nejen u nás, ale po celém světě vnímá naše společnost jako velkou lekci přírody směrem k nám, lidem honících se neustále za něčím hmotným, kteří zřejmě na chvíli zapomněli, za jakým účelem bychom měli být na této planetě. V minulých dnech jsme poskytli část našeho vozového parku vietnamské komunitě #vietnamcipomahaji, která zcela bezprecedentně a jako první začala vydatně pomáhat se zásobování rouškami pro domovy seniorů a nemocnice. Tímto této komunitě chceme ještě jednou poděkovat, že můžeme být součástí takto lidského a solidárního projektu.
Věříme také, že změna našeho přístupu k samotnému doručování klientů i zásilek pomocí nejnovějších technologií, umožňující vysoké ekonomické, časové, ale také ekologické úspory je tou nejlepší cestou ke změně, kterou bude muset projít každá firma. Stáváme se firmou doby „po-covidové“, tedy firmou pokornou, odpovědnou, seriózní a technologicky i lidsky více vyspělou“ dodal Filip Benda.