Existuje opravdu dobrá reklama? Když jsou správně zvolené, tak přes celebrity

Jak udělat reklamu, která zaujme širokou veřejnost? To je otázka, se kterou se trápí týmy mnoha malých i velkých firem. Je to samozřejmě alfa a omega úspěchu. Když oslovíte masy, bude více prodávat ať už jde o služby či výrobky. Logické. Ovšem je velmi snadné to říkat, mnohem složitější je vše převést úspěšně do praxe. 

Dalo by se říci, že co společnost, to jiný přístup. Někde sází na obří billboardy, jinde třeba na televizní spoty. Stále populárnější je angažování známých tváří nebo sponzoring akcí, kde se vyskytují a dá se z nich dále něco „vytěžit“. Touto cestou jdou i v Ondrášovce a nutno říct, že se jim tato strategie dlouhodobě vyplácí. Není to jen o Dominice Myslivcové, se kterou známý výrobce přírodní a ochucené minerální vody spolupracuje už několik let. „Je to velmi příjemná práce. Vždycky se na novou kampaň těším,“ pochvaluje si růžová blondýna. Mít ale v „portfoliu“ pouze ji by samozřejmě bylo krátkozraké. Jejími fanoušky jsou hlavně mladí lidé, většinou dívky. Takže je třeba zamířit i jiným směrem.

Také proto se v loňském roce s Ondrášovkou v ruce objevily například krásky z České Miss Lea Šteflíčková, Jana Šišková a Tereza Křivánková. V Monze udělaly velký rozruch, když dorazily na závody Formule 2 a Formule 1. V zákulisí Velké ceny si na Ondrášovce pochutnávali i Antonio Fuoco a Louis Delétraz, toho času ve službách české stáje Charouz Racing System. Ale je to třeba i fotbalový turnaj Ondrášovka Cup, kde se společnost pravidelně prezentuje. Oficiální tváří ročníku 2018/19 je Jan Matoušek, ambasadory jsou bavič Jakub Kohák, fotbalista Ajaxu Amsterdam Václav Černý. Jak je tedy vidět, Ondrášovka míří na všechny skupiny obyvatel a dělá to opravdu dobře.

Foto: archiv

reklama

reklama