Růžové auto už je na světě! Barbie Myslivcová si ho dnes přebere v Praze!

Kdo si myslel, že je to jen nejapný žertík a nějaký reklamní trik, je teď za hlupáka. O víkendu se DOMINIKA MYSLIVCOVÁ (21) rozhodla, že chce růžové auto. Od kamarádky se totiž dozvěděla o projektu „Ąuto za stovku“, kdy si kdokoli může půjčit vůz Hyundai i10 jen za 99 Kč + DPH na den. Jenomže česká Barbie chtěla něco extra.

Boggerka a občasná modelka je ujetá na růžovou, o čemž se můžete přesvědčit ZDE. Proto, když už mít novou káru, tak jedině v téhle barvě. Pro autory projektu to nebyl snadný oříšek, ale nakonec se vše povedlo realizovat v neuvěřitelně krátkém čase. Po domluvě s šéfem českého zastoupení Hyundai Vladimírem Vošickým a hlavním partnerem projektu firmou FAST ČR, a.s. se mohla spustit „akce růžová“. Není se čemu divit, že v novém dealerství značky Hyundai na Žebráku se makalo ve dne v noci.

Jen necelé tři dny trvalo, než  Myslivcová dostala mail, že si může přijet pro auto. Vypravila se tedy z Ostravy do Prahy a dnes ho bude přebírat. „Do poslední chvíle jsem si říkala, že je to sranda a že to není možné. Ale pro jistotu jsem si v hlavním městě nakoupila pár růžových věcí. Koukala jsem, že tady toho mají mnohem víc, než u nás,“ kroutila hlavou Dominika. Pro manažery „Auta za stovku“ však evidentně není nemožné vůbec nic. „Lhal bych, kdybych tvrdil, že to bylo snadné. I proto, že máme denně strašně moc zájemců, kterým se snažíme věnovat. Ale brali jsme to jako výzvu,“ usmíval se Jan Charouz, syn legendárního automobilového závodníka Antonína Charouze.

Pokud jste si auto dosud nerezervovali, pospěšte si. První várka vozů už je sice rozebrána a můžete je vidět jezdit po Praze, ale podle Jana Charouze se jedná o dalším navýšení počtu vozidel. „Na všech jedenapadesát aut už máme smlouvy. Nyní řešíme, jestli projekt rozšíříme. Vypadá to, že ano, protože poptávka je opravdu enormní.“ A co když se objeví další „cvok“, který bude chtít růžovou i10? „Asi bychom do toho šli. Růžové nebo s puntíky, je nám to jedno. Myslíme si, že mladým bláznivým lidem se má vycházet vstříc,“ dodal s úsměvem Jan Charouz.  Více o projektu se dozvíte na autozastovku.cz.

Foto: Auto za stovku, Herminapress

 

 

reklama

reklama